Verzending & retour
Verzending & levering
Nadat de betaling van de bestelling heeft plaatsgevonden kan er overgegaan worden tot de levering. De levering vindt steeds plaats in België tenzij vooraf anders overeengekomen. We proberen de bestelde Producten steeds te leveren binnen de vooropgestelde tijdspanne. Deze tijdspanne is echter niet bindend, het is een inschatting. Een vertraging in levering kan in geen enkel geval aanleiding geven tot het eisen van een schadevergoeding. Er kunnen immers redenen zijn waarom het niet lukt om tijdig te leveren: het product staat in nabestelling, de levering heeft vertraging opgelopen, …. Indien de Koper een foutief leveringsadres heeft opgegeven is dit de verantwoordelijkheid van de Koper. De extra kosten die hieruit voortvloeien zoals het maken van een nieuw verzendlabel zijn voor rekening van de Koper.
Voor de levering van onze producten werken wij samen met Bpost. De verzendkosten worden bij checkout op deze website duidelijk gecommuniceerd en u kan ze ook steeds terugvinden op onze productpagina's.
Myvida kan niet verantwoordelijk geacht worden voor de beschadiging, diefstal of het verlies van goederen tijdens de verzending via Bpost. Wij doen er alles aan om de goederen zo goed en veilig mogelijk te verpakken.
De Verkoper kan niet aansprakelijk gesteld worden voor omstandigheden die buiten haar wil en controle voorvallen. Denk hierbij aan vertragingen in levering, brand, energiestoringen, technische problemen, stakingen en weersomstandigheden die de productie of levering van een Product vertragen, ook al zijn deze te voorzien. In geval van overmacht kan de Koper de verkoopovereenkomst ontbinden.
Retour / Herroepingsrecht
De Koper heeft het recht om binnen de 14 dagen vanaf de dag die volgt op de dag van de levering af te zien van de aankoop. Dit doormiddel een mail te sturen naar hello@myvida.be. De teruggestuurde Producten moeten zich in originele staat bevinden, ongedragen en ongewassen, samen met de originele labels en originele verpakking.
Indien de teruggestuurde Producten beschadigd zijn of indien de labels ontbreken heeft de Verkoper het recht een waardevermindering in rekening te brengen. Producten die wij na 14 dagen ontvangen kunnen we niet meer terugbetalen.
In geval van een zichtbare schade of tekortkomingen van een Product dient de Koper binnen de 8 dagen na levering de Verkoper hiervan op de hoogte stellen. Schade door passen, dragen, vallen of beschadiging door de Koper valt hier niet onder.